فرماندار دلفان گفت:با تلاش شبانه و روزی اکیپ‌های اعزامی مخابرات لرستان مشکل قطع ارتباط تلفن همراه در ۲۲۰روستای دلفان حل شد.

اصغر قهرمانی افزود:ایستگاه مخابراتی کوه سرکشتی به عنوان مقر اصلی ارتباط تلفن همراه این روستا‌ها که در بخش‌های کاکاوند و ایتیوند واقع شده، براثر بارش برف هفته گذشته و یخبندان دچار نقض فنی و این اتفاق موجب قطع ارتباط تلفن همراه در ۲۲۰روستای دلفان شد.

وی، یکی از مشکلات را در رفع اختلال ایجاد شده دشواری در دسترسی به ایستگاه مخابراتی دانست و توضیح داد: خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده و همکاری مدیر مخابرات لرستان، گروه‌های فنی شرکت مخابرات به منطقه اعزام شدند و توانستند این مشکل فنی ایستگاه سرکشتی را شامگاه سه شنبه رفع و زمینه برقراری ارتباط تلفن همراه را برای اهالی بخش‌های کاکاوند و ایتیوند فراهم کنند.

فرماندار دلفان با اشاره به مشکل فنی ایستگاه فرستنده تلویزیونی در کوه سرکشتی و مشکل دریافت برنامه‌های صدا و سیما دردهستان ایتیوند جنوبی افزود: پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و امیدواریم بزودی این مشکل رفع شود.

شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان در این زمینه گفت: تجهیزات مخابراتی سایت کوهستانی سرکشتی و خطوط انتقال برق آن بر اثر برخورد صاعقه دچار تخریب و آسیب جدی و ارتباط منطقه سرکشتی و ایتیوند دچار قطعی و اختلال شده بود که با تلاش‌های شبانه روزی در ترمیم و بازسازی تجهیزات، ارتباطات در حال حاضر برقرار شده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.