در دومین روز از اکران فیلم‌های جشنواره در سمنان، دو فیلم هوک و عطرآلود روی پرده سینما یادمان سمنان میروند

در دومین روز از فیلم‌های جشنواره فجر در سمنان دو فیلم هوک به کارگردانی حسین ریگی و عطرآلود کارگردانی مقدم دوست اکران میشود.

در سانس ۱۶، و ۲۰:۳٠ هوک به نمایش در می‌آید و در سانس ۱۸:۳۰ عطرآلود اکران می‌شود.

هوک؛ از آرزوی نوجوانان میگوید...

هوکفیلم نوجوانانه و ورزشی است. فیلمی درباره ورزش بکس که قهرمان‌های نامی‌ای از استان سیستان و بلوچستان دارد.

امیر جعفری با گریم متفاوت و ادای مناسب لهجه خطه سیستان و بلوچستان یکی از جذابیت‌های تماشای فیلم هوک است.

فیلم سینمایی هوک ساخته حسین ریگی یکی از فیلم‌های حاضر در بخش مسابقه سینمای ایران چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر است.

حسین ریگی کارگردان فیلم هوک اهل سیستان و بلوچستان است و فیلمسازی حرفه‌ای را اولین بار سال ۹۹ با ساخت فیلم لیپار تجربه کرد، فیلمی که در جشنواره آن سال حضور پیدا کرد. ریگی توجه به اصالت و نگاه به منطقه بومی جغرافیای زیسته خود را یکی از محوری‌ترین انگیزه‌هایش برای فیلمسازی قلمداد می‌کند و در دومین تجربه فیلمسازی به سراغ قصه‌ای رفته است که تماما در استان سیستان و بلوچستان می‌گذرد.

امیر جعفری، رویا تیموریان، امیرمهدی ژوله، علیرضا جعفری، علی اوسیوند، مهتاب ثروتی، محسن آشتیانی‌پور، سبحان رخشانی، آرزو تاج‌نیا، سعید رضایی‌کیا و… بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

مقدم دوست با عطرآلود به جشنواره می‌آید...

هادی مقدم‌دوست پس از ۷ سال، سومین فیلم سینمایی خود اکران هوک و عطرآلود در سمنانرا با نام عطرآلود به تهیه‌کنندگی یوسف منصوری و محصول سازمان سینمایی سوره، آماده نمایش کرده تا برای نخستین‌بار در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر رونمایی شود. مقدم‌دوست پیش از این با ۲ فیلم سر به مهر و هیهات (که یکی از اپیزودهایش را کارگردانی کرده) تجربه فیلمسازی را پشت سر گذاشته است. او همچنین سریال سرباز را برای شبکه ۳ تلویزیون ساخته است. مقدم‌دوست به واسطه همکاری طولانی مدت با حمید نعمت‌الله در آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله بوتیک، بی پولی، آرایش غلیظ، وضعیت سفید و… تجربه‌های متفاوتی را در حوزه نگارش فیلمنامه پشت سر گذاشته است.

در خلاصه داستان عطرآلود آمده است: فهم و درک فرصت کوتاه زندگی، علی را که استعداد خوبی در عطرسازی دارد و در آستانه پدر شدن است، با چالش‌های جدیدی مواجه می‌کند؛ او در همین فرصت کوتاه باید تمام کار‌های باقی‌مانده‌اش را به سرانجام برساند.

فیلم عطرآلود به قلم حسین حسنی یک ملودرام عاشقانه با ترکیبی از رنج، ترس و وجدان است که در ادامه سینمای انسانی مقدم‌دوست، چالش‌های یک زوج خوشبخت را در مسیر استحکام زندگی‌شان تصویر می‌کند.

مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کوروش تهامی، همایون ارشادی، حسام محمودی، سودابه بیضایی، شهروز ابراهیمی در این فیلم ایفای نقش میکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.