مدیرکل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از فعالیت ۳۳۰ خانه هلال در سطح استان خبر داد.

محمدباقر محمدی مدیرکل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : راه اندازی خانه‌های داوطلبی هلال سبب شده فعالیت‌های داوطلبانه به مناطق دورافتاده و روستا‌های زیادی راه پیدا کند.

مدیر کل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف از تشکیل این خانه هلال‌ها افزایش مشارکت مردمی است، گفت: تعداد ۳۳۰ خانه هلال در سطح استان کرمانشاه مشغول ارائه خدمت هستند.

وی افزود: ارائه خدمات به موقع و باکیفیت، افزایش بازدهی، ایجاد فضای فعالیتی مناسب برای انجام امور تخصصی از دیگر اهداف فعالسازی خانه‌های داوطلبی هلال احمر است.

محمدی گفت: فعالیت‌های خانه‌های هلال، گسترش آموزش، ارتقا تاب آوری جامعه پس از وقوع حوادث احتمالی است.

وی تصریح کرد: خانه‌های هلال در واقع با ساختاری داوطلبانه بدون نیروی انسانی رسمی در سطح محلات، شهر‌ها و روستا‌ها توسط خیران و نیکوکاران و واقفان اداره می‌شود.

محمدی عنوان کرد: همه افراد متقاضی در جمعیت هلال احمر به منظور ارتقای فرهنگ داوطلبی توجه به صلح و دوستی، کرامت انسان‌ها در جامعه و تقویت روحیه مدافعه‌گری در زمان آرامش و مواقع بحران به حمایت از زندگی و سلامت افراد جامعه می‌پردازند.

وی با اشاره به تعامل با دهیاری‌ها و شهرداری‌ها جهت تجهیز و امکانات خانه هلال ها، گفت: برخی از تجهیزات توسط خیران تهیه و بخش دیگری با هماهنگی شعب هلال احمر در مرکز تهیه می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.