۲۷ طرح بهداشتی و درمانی استان کردستان امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

برای این پروژه‌ها که به طور همزمان به بهره برداری رسید ۶۷۶ میلیارد و ۳۳۵ میلیون ریال هزینه شده است.

این پروژه‌ها در بخش بهداشت و درمان شهرستان‌های سقز، کامیاران، بانه، دهگلان، قروه، مریوان، سنندج و دیواندره افتتاح یا کلنگ زنی شد.

مرکز خدمات جامع سلامت سنته، مرکز خدمات جامع سلامت ایرانخواه، خانه بهداشت بله جر، خانه بهداشت جنیان، خانه بهداشت روستا‌های بسطام و پیرعمران و قره چر، مرکز شیمی درمانی و مرکز ناباروری سطح ۲ از جمله طرح‌هایی بود که امروز با حضور وزیر بهداشت و به صورت ویدو کنفرانس در سقز افتتاح شد.

در کامیاران هم خانه بهداشت روستای نشور افتتاح شد و طرح توسعه ساختمان اورژانس بیمارستان صلاح الدین ایوبی بانه و توسعه ساختمان اورژانس بیمارستان شهدا این شهر هم به بهره برداری رسید.

راه اندازی بخش آنژیوگرافی جراحی قلب و راه اندازی مرکز اندو سونوگرافی بیمارستان توحید سنندج و پت اسکن بیمارستان کوثر از دیگر طرح‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

امروز عملیات ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان شهید بهشتی قروه و احداث مسکن ۲ واحدی پزشکان متخصص در قروه هم با حضور وزیر بهداشت آغاز شد.

مرکز آموزش بهورزی و مرکز ناباروری سطح ۲ مریوان هم امروز به بهره برداری رسید و پایگاه بهداشتی شهری شماره ۳ دیواندره هم گشایش یافت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح بهداشتی و درمانی به کردستان سفر کرد.

افتتاح بخش مغز پیوند استخوان بیمارستان بعثت سنندج و افتتاح مرکز هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی پت سی تی اسکن بیمارستان کوثر سنندج از دیگر طرح هایی بود که با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.