مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان اصفهان گفت: سهم امسال استان برای یمه کردن ۲۷ هزار نفر از جمعیت روستایی و عشایر محقق شد.

مهدی ابارشی در جشن روستاییان و عشایر به مناسبت دهه فجر گفت: دولت سیزدهم تکلیف کرد یک میلیون نفر بیمه شده جدید روستایی و عشایری داشته باشیم که سهم استان ما از این تعداد، ۲۷ هزار نفر بود و با همدلی، حاصل شد.


او با یادآوری اینکه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اولین ثمره قانون اساسی در حوزه رفاه و تأمین اجتماعی است، اظهار کرد: امروز دولت برای گروه‌های محروم بیمه‌های اجتماعی درنظر گرفته که ۷٠ درصد حق بیمه را با هدف حفظ کرامت افراد، خودش پرداخت می‌کند.


مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان اصفهان با اعلام اینکه در استان بیش از ۱۱٠ هزار نفر بیمه شده و رتبه دوم کشور در قرارگاه کرامت را داریم، گفت: در ۱ سال اخیر یک میلیون و ۴٠٠ هزار نفر بیمه شده فعال داشتیم که امسال به این تعداد ۲۷ هزار نفر اضافه شد.


ابارشی گفت: با اینکه در حیطه وظایمان نیست؛ اما امسال از منابع در اختیارمان هزار وام قرض‌الحسنه صفر درصد به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران پرداخت می‌کنیم.
او همچنبن گفت: از ابتدای سال تلاش را بر این گذاشتیم تا ۲۲٠ میز خدمت تا ۲۲ بهمن برگزار شود که حتی بیشتر از این تعداد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.