نماینده ولی فقیه در خوزستان در پیامی تصمیم داهیانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی در عفو و بخشش دستگیر شدگان در ناآرامی های اخیر کشور را از منشأ قدرت، نشانه کریمان و بزرگان برشمرد.

در پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد به رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است: تصمیم داهیانه حضرت‌عالی در عفو و بخشش جوانان و فرزندان این وطن که متاسفانه متاثر از نبرد ادراکی دشمن غدار دست به اعمال ناشایست زده بودند در خور تقدیر و سپاس و ستایش است.

در این پیام آمده است: عفو از منشأ قدرت نشانه کریمان و بزرگان است و ما خداوند متعال را به سبب داشتن این نعمت عظیم شکرگزاریم.

او در این پیام افزوده است: مسلما کوتاهی‌های نظام تعلیم و تربیت خاصه حوزه‌های علمیه، باید جبران شده و گسست میان این پاره‌های تن و مربیان جامعه ترمیم‌ شود.

حجت الاسلام موسوی فرد در پیام خود آورده است: از ریاست قوه قضاییه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای نیز به جهت حرکت مستمر بر گفتمان انقلاب و امامین انقلاب تشکر ویژه دارم.

 در پی پیشنهاد رییس قوه قضاییه به رهبر معظم انقلاب، مبنی بر موافقت با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیروهای مسلح، رهبر انقلاب اسلامی با این پیشنهاد موافقت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.