از ابتدای امسال تا مهرماه، پنج هزار و ۴۰۱ نفر در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش بیمه دانشجویان و بیمه زنان خانه‌دار قرار گرفته‌اند.

عبدالله مختاری مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان در شش ماهه نخست امسال بین استان‌های دیگر در حوزه جذب بیمه‌شدگان دانشجو و زنان خانه‌دار پیشتاز بوده است.

وی افزود: از ابتدای امسال تا مهرماه ۱۴۰۱، پنج هزار و ۴۰۱ نفر تحت پوشش بیمه دانشجویان و بیمه زنان خانه‌دار قرار گرفته‌اند.


بیشتر بخوانید


مختاری اضافه کرد: زنان خانه‌دار و دخترانی که در رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال تمام قرار دارند، بدون سابقه قبلی بیمه‌ای نیز می‌توانند از حمایت‌های اداره‌کل تامین اجتماعی شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی، بازماندگان و خدمات درمانی برخوردار شوند.

وی درخصوص زنان خانه‌دار یا دختران تحت پوشش بیمه خدمات درمانی همسر یا والدین، ادامه داد: این افراد برای استفاده از خدمات بیمه درمان، نیازی به پرداخت هزینه جداگانه ندارند و می‌توانند از پوشش بیمه‌ای به تبع همسر یا والدین خود استفاده کنند.

مختاری گفت: سایر متقاضیان بیمه زنان خانه‌دار و دختران در صورت تمایل به استفاده از بیمه درمان تامین اجتماعی می‌توانند با پرداخت سرانه درمان از خدمات درمانی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: سرانه درمان بنا بر مصوبه هیئت وزیران در امسال، به ازای هر نفر ۹۱ هزار تومان تعیین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار