سقوط اتاقک آسانسور یک ساختمان در کاشان، چهار مصدوم بر جای گذاشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: نیروهاب آتش‌نشانی در پی دریافت گزارشی از سقوط اتاقک آسانسور یک مرکز اداری به محل حادثه رفتند.

روح الله فدایی ادامه داد: آسانسور از طبقه اول به منفی یک ساختمان نوساز سقوط کرده و باعث مصدومیت ۴ نفر شده بود.

او گفت: آتش نشانان با خارج کردن افراد محبوس در اتاقک آسانسور مصدومان را به تیم‌های عملیاتی اورژانس برای انتقال به بیمارستان تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از کارفرمایان، مهندسان و مالکان ساختمان‌ها خواست ضمن اخذ تاییدیه ایمنی آتش نشانی، اصول ایمنی در ساخت‌وساز‌ها را رعایت کنند.

حادثه دیدگان، مدیران بانک ملی بودند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره حادثه سقوط اتاقک آسانسور در کاشان گفت: این حادثه در ساختمان سه طبقه نوسازمتعلق به بانک ملی کاشان اتفاق افتاده و بر اثر آن مدیر شعب بانک ملی استان اصفهان و کاشان به همراه ۲ نفر دیگر در بازدید از این ساختمان نوساز به علت ناایمن بودن آسانسور آسیب دیدند  و از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شدند.

منصور شیشه فروش با اشاره به اینکه این آسانسور ۸ متر سقوط کرده و در طبقه منفی یک فرودآمده  گفت: این این آسانسورهیدرولیکی بوده و شرکت نصاب استانداردهای لازم را رعایت نکرده است.

به گفته او، مدیریت بحران، اداره استاندارد، سازمان نظام مهندسی، شهرداری و آتش نشانی کاشان در حال بررسی حادثه هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد:آتش نشانی باید سالیانه ایمنی آسانسورهای ساختمان‌های مسکونی، تجاری و ... را بررسی کند.

برچسب ها: سقوط ، آسانسور ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.