مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از اعزام کاروان سلامت به مناسبت دهه مبارک فجر و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، آموزشی وحمایتی به عشایر نشینان منطقه کولگ در شهرستان مهران خبر داد.

غلامرضا علی محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از اعزام کاروان سلامت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، آموزشی و حمایتی به عشایر نشینان منطقه کولگ در شهرستان مهران به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این طرح عام المنفعه و بشردوستانه کاروان سلامت با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی، آموزشی و حمایتی با همکاری معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمومنین (ع) استان، دامپزشکی استان و جمعیت هلال احمر شهرستان مهران در منطقه عشایری کولگ اجرا شد.

وی بیان کرد: در این کاروان سلامت بیش از ۲۰۰ نفر عشایر نشین از خدمات ویزیت، داروی رایگان، تست قند و فشار خون، بسته‌های حمایتی و همچنین دانش آموزان و کودکان از لوازم التحریر و البسه بهره‌مند شدند.

وی افزود: طرح کاروان سلامت توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام در طول سال و به مناسبت‌های مختلف با اعزام به روستا‌های کم برخوردار و محروم با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.