معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از امروز دوشنبه با اکران فیلم آه سرد در سینما هلال زاهدان آغاز می‌شود.

 عبدالاسلام بلوچ زاده گفت‌: با توجه به سالروز وفات اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب کبری (س) فیلم‌های جشنواره فجر در استان از ساعت ۱۸:۳۰ اکران می‌شود .

وی زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر در سیستان و بلوچستان را تا ۲۳ بهمن ماه اعلام کرد .

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی شده ساعت ۱۸:۳۰ امروز فیلم آه سرد به کارگردانی ناهید عزیزی و ساعت ۲۰:۳۰ عطرآلود از هادی مقدم دوست اکران می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: فردا نیز شاهد اکران در آغوش درخت به کارگردانی بابک خواجه پاشا در ۲ نوبت از ساعت ۱۵:۳۰ و ۲۰:۳۰ و هوک به کارگردانی حسین ریگی در ساعت ۱۸:۳۰ به میزبانی سینما هلال خواهیم بود.

وی افزود: همچنین روز چهارشنبه سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج در ساعت ۱۵:۳۰ و ۲۰:۳۰ و پرونده باز است از کیومرث پوراحمد در ساعت ۱۸:۳۰ روی پرده سینما هلال خواهد رفت‌.

بلوچ زاده بیان کرد: در ساعت ۱۵:۳۰ و ۲۰:۳۰ بیستم بهمن ماه نیز یادگار جنوب از پدرام پورامیری و حسن دوماری و در ساعت ۱۸:۳۰ بعد از رفتن به کارگردانی رضا نجاتی اکران می‌شود.

وی ادامه داد: جمعه نیز کاپیتان به کارگردانی محمد حمزه ای در ۲ نوبت از ۱۵:۳۰ و ۲۰:۳۰ و آنها مرا دوست داشتند از محمدرضا رحمانی در ساعت ۱۸:۳۰ روی پرده می‌رود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۲ بهمن ماه نیز به ترتیب شاهد اکران هفت بهارنارنج به کارگردانی فرشاد گل سفیدی، روایت ناتمام سیما از علیرضا صمدی و غریب به کارگردانی محمد حسین لطیفی خواهیم بود.

به گفته وی، چرا گریه نمی کنی به کارگردانی علیرضا معتمدی، هایپاور از هادی محمدپور و اتاقک گلی از محمد عسکری روز یکشنبه و جنگل پرتقال از آرمان خوانساریان، شماره ۱۰ به کارگردانی حمید زرگرنژاد و وابل از تورج واصلانی، دوشنبه هفته آینده اکران می‌شود.

بلوچ زاده گفت: اسامی فیلم ها و برنامه اکران جشنواره فجر در سالن اشراق زاهدان نیز به زودی اعلام می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.