استاندار چهارمحال و بختیاری با تبریک چهل و چهارمین فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه را عامل مهمی در خنثی‌سازی نقشه‌ها و جنگ ترکیبی دشمن دانست.

غلامعلی حیدری گفت: دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و بی‌مانند بشمارمی‌رود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی ارزش‌محور و فرهنگی نه تنها ریشه در اعتقادات اسلامی داشت بلکه محرک و هدف خود را در دین جست‌و‌جو می‌کرد. امری که با توجه به روند دین‌زدایی از جوامع بشری با عنوان پروژه سکولاریزاسیون غربی، حرکتی معکوس در مسیر تحقق اهداف نظام سلطه محسوب می‌شد. بنابراین از همان روز‌های آغازین شاهد مخالفت‌های جدی قدرت‌های استکباری با حرکت عظیم مردم ایران بودیم.


بیشتر بخوانید


حیدری اضافه کرد: با این وجود اندیشه انقلاب اسلامی به عنوان نمونه‌ای جدید و منحصربه فرد از نظام حکومتی در چشم‌انداز جهانی که از سرچشمه زلال اسلام ناب نشات گرفته بود، توانست در زمانی کوتاه مرز‌های محدود جغرافیایی را درنوردد و پیام اصلی خود را که همانا مبارزه با ظلم و ستم و برپایی حکومتی عادلانه بود، به دورترین نقاط جهان برساند و بسیاری از ملت‌های آزادیخواه با آرمان استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران همراه و هم‌نوا شده‌اند.

وی ادامه داد: اکنون با ورود به چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی، فرصتی کم‌نظیر برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در اختیار داریم که با برنامه‌ریزی نوآورانه و با مشارکت گسترده مردم می‌توان جنگ ترکیبی دشمن را که به تازگی علیه نظام اسلامی و ملت ایران به راه انداخته است را به خوبی خنثی کرد از همین رو از مردم همیشه در صحنه استان درخواست می‌شود تا همچون گذشته با حضور چشمگیری و حماسی خود در عرصه‌های دشمن‌شکن در برگزاری برنامه‌های دهه فجر مشارکت داشته و بار دیگر پایداری خود در راه ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی را به همگان نشان دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار