معاون هماهنگ کننده امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در دهه فجر امسال ۶۸ طرح اقتصادی به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان در اردبیل افتتاح می‌شود.

یاسر عبداللهی عابد گفت: در دهه فجر امسال ۶۸ طرح اقتصادی به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان با اشتغال‌زایی یک هزار و ۵۰۰ نفر در اردبیل افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگ کننده امور اقتصادی استاندار اردبیل در آیین افتتاحیه کارخانه تولید قطعات ماشین‌آلات سنگین با مشارکت صندوق کارآفرینی امید همزمان با سراسر کشور برگزار شد، افزود: میزان کل تسهیلات در ۱۰ ماهه امسال برای کلیه طرح‌های عمرانی، اقتصادی و وام‌های ازدواج در حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است.

عبداللهی عابد با اشاره به مشارکت صندوق کارآفرینی امید در طرح‌های اقتصادی، تصریح کرد: ۶۸۱ طرح مورد حمایت این صندوق قرار گرفته است و برای این طرح‌ها ۱۱۴ میلیارد تومان تهسیلات اعطا و برای یک هزار و ۹۷۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

او بیان کرد: مجموعه قطعه سازان خودرو‌های سنگین که در مجموعه‌ای کوچک کار بسیار بزرگی را انجام داده‌اند و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان که ۴ میلیارد آن را صندوق کارآفرینی متقبل شده است، برای بیش از ۲۰ نفر اشتغال زایی کرده‌اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.