فرماندار ویژه شاهرود گفت: در سفر رییس جمهور به استان ،۸۳۰ میلیارد تومان اعتبار به شاهرود اختصاص یافت که از این مبلغ تاکنون ۴۵۰ میلیارد تومان جذب شده است.

ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود  به طرح‌های عمرانی و اقتصادی افتتاحی در دهه مبارک فجر اشاره کرد و نیز گفت: این طرح‌ها با اعتبار افزون بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ۸۰۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی و ۷۰۰میلیارد تومان در حوزه اقتصادی شهرستان شاهرود هزینه شده است، ابراز کرد: در دهه فجر امسال طرح‌های مختلف به ارزش ۲۲۰ میلیارد تومان در بخش مرکزی، ۵۳۰ میلیارد تومان در بخش بسطام، ۸۰ میلیارد تومان در بخش بیارجمند و ۷۰۰ میلیارد تومان در شهر شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار ویژه شاهرود تصریح کرد: اعتبارات مناسبی از محل سفراعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به شهرستان شاهرود اضافه شد.

جلالی با بیان اینکه شهرستان شاهرود آماده استقبال از دور دوم سفر رییس جمهور است، اظهار کرد: حوزه‌های جدیدی از مطالبات مردمی توسط کارشناسان و مسوولان شهرستان تعریف شده که با سفر دور دوم رییس جمهور بتوان پاسخگو مردم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.