فیلم‌های سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر اصفهان از امروز دوشنبه ۱۷ بهمن در سینما‌های اصفهان به نمایش در می‌آید.

بر اساس جدولی که برای اکران فیلم‌ها منتشر شده در سالن نصف جهان پردیس سینمایی ساحل از امروز دوشنبه تا دوشنبه ۲۴ بهمن در سانس ۱۸:۳۰ به ترتیب فیلم‌های پرونده باز است، آه سرد، چرا گریه نمی‌کنی؟ در آغوش درخت، سرهنگ ثریا، عطرآلود، وابل و روایت ناتمام سیما اکران می‌شود.

در سانس ۲۱ همین سینما هم به ترتیب فیلم‌های بعد از رفتن، هوک، جنگل پرتقال، هفت بهارنارنج، یادگار جنوب، کاپیتان، گل‌های باوارده و اتاقک گلی به نمایش در می‌آید.

سینما فلسطین در سانس ۱۸:۳۰ روز‌های دوشنیه ۱۷ بهمن تا دوشنبه ۲۴ بهمن به ترتیب با فیلم‌های آن‌ها مرا دوست داشتند، کت چرمی، هوک، یادگار جنوب، هفت بهار نارنج، جنگل پرتقال، کاپیتان و بعد از رفتن، پذیرای علاقه‌مندان به هنر هفتم خواهد بود.

در سانس ۲۱ این سینما در همین بازه زمانی به ترتیب فیلم‌های روایت ناتمام سیما، شماره ۱۰، عطرآلود، سرهنگ ثریا، در آغوش درخت، چرا گریه نمی‌کنی؟، آه سرد و غریب به نمایش درمی آید.

سالن مهر پردیس سپاهان از امروز تا دوشنبه آینده در نوبت نمایش ساعت ۱۸:۳۰ به ترتیب فیلم‌های بعد از رفتن، هوک، جنگل پرتقال، هفت بهار نارنج، یادگار جنوب، کاپیتان، هایپاور و آن‌ها مرا دوست داشتند، را به روی پرده می‌برد.

علاقه‌مندان به سینما در سانس ۲۱ این سالن به ترتیب تا دوشنبه آینده می‌توانند فیلم‌های پرونده باز است، آه سرد، چرا گریه نمی‌کنی؟ در آغوش درخت، سرهنگ ثریا، عطرآلود، وابل و روایت ناتمام سیما را تماشا کنند.

سیزدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان همزمان با چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر انقلاب اسلامی از روز امروز با مراسم تجدید میثاق هنرمندان و اهالی رسانه با آرمان‌های شهدا در محل گلستان شهدا آغاز می‌شود و تا ۲۴ بهمن ماه در پردیس سینما‌های ساحل و سپاهان همچنین سینما فلسطین ادامه خواهد یافت.

هزینه هر بلیت ۴۰هزار تومان است و متقاضیان می‌توانند بلیت خود را به به صورت برخط از طریق سامانه‌های آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh ۷.ir) خریداری کنند.

هر شماره تلفن همراه در هر سامانه فروش بلیت، فقط امکان خرید ۴ قطعه بلیت برای هر فیلم را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.