رئیس کمیته امداد اداره تاکستان گفت: یکی از خیران با سپرده گذاری یک میلیارد تومانی برای پرداخت وام قرض الحسنه به نیازمندان و محرومان تاکستان مشارکت کرده است.

علی محمدرضایی رئیس کمیته امداد اداره تاکستان گفت: یکی از رویکرد‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه تسهیلات قرض الحسنه و کمک‌های معوض به جای کمک‌های بلاعوض است چراکه باید زندگی توأم با عزتمندی را برای مددجویان رقم بزنیم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات نیازمندان در فرایند رفع مشکلاتشان تأمین نقدینگی است که برای این امر در مراجعه با بانک‌ها با مشکلاتی روبرو هستند از این رو صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای رفع مشکل نیازمندان با رویکرد قرض الحسنه و دوری از بروکراسی اداری تلاش می‌کند.

رئیس کمیته امداد اداره تاکستان اضافه کرد: یکی از برنامه‌های صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هم افزایی برای سپرده گذاری نیکوکاران است که در این طرح نیکوکاران پس از سپرده گذاری به افرادی که خودشان معرفی می‌کنند، تسهیلات پرداخت خواهند کرد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده یکی از خیران مبلغ یک میلیارد تومان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سپرده گذاری کرده است که این صندوق قرض الحسنه نیز بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به این رقم در راستای طرح تشویقی، هم افزایی کرده است تا به نیازمندان و محرومان تاکستان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شود.

محمدرضایی عنوان کرد: در روایت مختلف سفارش‌های فراوانی برای موضوع قرض الحسنه داریم به طوری ثواب آن از صدقه هم بیشتر دکر شده است از این رو عموم مردم نیکوکاری می‌توانند در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سپرده گذاری کنند تا از سپرده گذاری آن‌ها برای محرومیت زدایی استفاده شود.

وی یادآورشد: علاوه بر خیران و نیکوکاران، صندوق‌های قرض الحسنه خانگی نیز می‌توانند از ظرفیت سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استفاده کرده و به اعضای خود تسهیلات پرداخت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار