معاون گردشگری مازندران از تخفیف زمستانه ۱۰ تا ۵۰ درصدی تاسیسات اقامتی استان خبر داد.

مهران حسنی معاون گردشگری ادراه کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مازندران از تخفیف زمستانه ۱۰ تا ۵۰ درصدی تاسیسات اقامتی استان خبر داد و گفت: باتوجه به تعطیلات متعدد در بهمن ماه امسال، تمایل گردشگران به سفر در این ایام، ایجاد فرصت‌های جدید سفر برای اقشار مختلف جامعه، تخفیف در حوزه گردشگری در مازندران برنامه‌ریزی شده است.

او با بیان اینکه این تخفیف‌ها شامل ۶۱ مرکز اقامتی در سراسر استان را شامل می‌شود، افزود: با توجه به درپیش بودن ماه مبارک رمضان در نوروز سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی‌ها بسیار متفاوت خواهد بود، برخی از هموطنان تمایل دارند برای استقبال از نوروز۱۴۰۲ سفر کنند، به همین منظور نیز تدابیر سفر قبل از تعطیلات نوروزی در مازندران برنامه‌ریزی شده است.

حسنی همچنین از این طرح به عنوان یک استراتژی حمایتی از تاسیسات گردشگری اشاره کرد و گفت: مازندران قطب اول گردشگری داخلی محسوب می‌شود و سفر به این استان تقریبا همه‌زمانی شده است، اما ایجاد فرصت‌های سفر بیشتر به بهانه‌های مختلف می‌تواند زمینه حضور گردشگران به این منطقه را فراهم کرده و میزان سطح اشغال در تاسیسات گردشگری را افزایش دهد.

علاقه‌مندان برای استفاده از این تخفیف گردشگری اماکن اقامتی می‌توانند به سایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به آدرس mazandara.mcth.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.