به مناسبت دهه مبارک فجر، پنج طرح عمرانی در شهرستان زرآباد افتتاح و کلنگ زنی شد.

با حضور اعضای شورای اداری، معتمدین و ریش سفیدان پنج طرح عمرانی در روستا‌های سورو، هیان، گرکان، بلک و اسلام آباد (لاش) بخش کاروان شهرستان زرآباد با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شدند.

کوروش محمدی در آیین افتتاح گلخانه در روستای بلک زرآباد، گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۴۵ میلیون تومان توسط بخش خصوصی و با همکاری جهاد کشاورزی افتتاح شد که برای پنج نفر از بومیان اشتغال ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: مدرسه خیر ساز یک کلاسه روستای ریگسر هیان وسط با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که ۲۳ دانش آموز این روستا از فضای آموزشی مناسب برخوردار خواهند شد.

وی افزود: همچنین کلنگ ساخت زیست پزشک و ماما مرکز خدمات جامع سلامت سورو بخش کاروان با اعبتاری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و کلنگ ساخت زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای گرکان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به زمین زده شد.

فرماندار زرآباد خاطر نشان کرد: یکی از پروژه‌های شاخص پنجمین روز دهه مبارک فجر در شهرستان زرآباد در حوزه برق بود که ده دستگاه پست هوای بهمراه احداث ۱۵۰۰ متر شبکه متوسط و ۴۸۰ متر شبکه ضعیف با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای ده روستای شهرستان بود که بصورت نمادین در روستای اسلام آباد (لاش) به بهره برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.