فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه ثارالله و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش استان باهم دیدار و گفتگو کردند.

 سردار عبدالرضا ناظری همزمان با ایام الله دهه فجر به همراه امام جمعه کرمان و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با فرمانده سپاه ثارلله استان دیدار و ضمن اعلام آمادگی و تعامل روزافزون با یکدیگر یک بار دیگر تحریم سازمان خدوم سپاه را محکوم کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در این گردهمایی گفت: حضور پر شور مردم عزیز و گرانقدر دیار کریمان و دیگر نقاط کشور در برنامه‌های دهه فجر یکی از ارکان اقتداری میهن عزیزمان است که سه مجموعه سپاه، ارتش و انتظامی در راستای برقراری امنیت برنامه‌های این مناسبت ایفای نقش می‌کنند.

سردار ناظری افزود: در این میان با دعوت از امام جمعه کرمان و گردهمایی با همرزمانمان در مجموعه‌های ارتش و سپاه ثارالله یک بار دیگر برای هرگونه تعامل و همکاری با این دو نهاد مردمی و خدمتگزار اعلام آمادگی و تحریم سازمان خدوم سپاه را محکوم می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تجلیل از فرماندهان سپاه و ارتش بیان کرد: مجموعه ارتش نیز طی این روز‌ها چندین رزمایش مهم را در شرایط آب و هوایی نامساعد اخیر به انجام رساندند که مجموع همه این تلاش‌ها به استقرار نظم و امنیت در پهنه وسیع دیار کریمان و کشور منجر خواهد شد و عموم شهروندان نتایج این تعامل و همکاری‌ها را شاهد خواهند بود.

برچسب ها: سپاه ثارالله ، تعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار