بودجه پیشنهادی شهرداری شهرکرد در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

محمدحسین واحدیان گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری شهرکرد با مبلغ ۸۱۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است که نسبت به بودجه ۱۴۰۱ حدود ۳ درصد افزایش دارد.

شهردار شهرکرد اظهار داشت: سال ۱۴۰۱ بودجه شهرداری شهرکرد ۵۳۰ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان تصویب که ۶۰ درصد عمرانی و ۴۰ درصد جاری بوده و تاکنون ۵۵ درصد آن محقق شده است.

وی افزود: از بودجه پیش‌بینی شده، ۵۱۲ میلیارد و ۴۵۹ میلیون تومان آن بودجه عمرانی و ۲۹۷ میلیون و ۹۰۰ میلیون تومان آن بودجه جاری می‌باشد.


بیشتر بخوانید


واحدیان از اجرای پروژه عمرانی در سال آینده خبر داد و گفت: برای سازمان پسماند هفت پروژه، سازمان ساماندهی مشاغل چهار پروژه، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شش پروژه، سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری ۲۴ پروژه، سازمان حمل و نقل بار و مسافر ۱۱ پروژه و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ۱۸ پروژه اولویت‌دار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: همچنین برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی هشت پروژه، سازمان مدیریت آرامستان شش پروژه، مدیریت فنی و نظارت بر پروژه‌ها هشت پروژه، مدیریت ترافیک و حمل و نقل شش پروژه، ترمینال هشت پروژه، خدمات شهری ۹ پروژه و برای نقلیه و موتوری و حراست سه پروژه درنظر گرفته شده است.

واحدیان ادامه داد: همچنین برای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات هفت پروژه، کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن پنج پروژه، در حوزه شهرسازی شش پروژه و املاک و مدیریت سرمایه انسانی سه پروژه پیش‌بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار