قاسمپور: کی روش با انتخاب قطر به تاج دهن کجی کرد/ سرمربی تیم ملی را با خردجمعی برگزینند

کارشناس فوتبال گفت: کی روش به تاج دست رد زد و او هم از تصمیم این مربی ناراحت شد و قرار است سرمربی ایرانی برای تیم ملی بگذارد.

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال درباره اینکه کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی قطر انتخاب شد، اظهار کرد: به نظرم  قطری ها بدترین اشتباه زندگی خود را با انتخاب کی روش مرتکب شدند.

قاسمپور درباره اظهارات تاج مبنی بر انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی فوتبال گفت: زمانی که کی روش به تاج دست رد به سینه زد و این یک دهن کجی بود و او هم از تصمیم کی روش ناراحت شد به همین علت می خواهد مربی داخلی  برای تیم ملی فوتبال بگذارد. مسئولان فوتبال می خوهند با انتخاب سرمربی ایرانی بگویید که نظر مردم بوده که این تصمیم را گرفتند.

او افزود: . فدراسیون فوتبال به خاطر پرداخت طلب ویلموتس  ورشکسته شده و با بضاعت مالی اش باید از مربیان داخلی استفاده کند. البته باید به سرمربی ایرانی هم فرصت بدهند تا در تیم ملی فوتبال به موفقیت برسد.

کارشناس فوتبال درباره بهترین گزینه داخلی  برای هدایت تیم ملی فوتبال گفت:  من اسم نمی برم اما باید با افراد صاحب تجربه مشورت کنند و گزینه ها را روی میز قرار بدهند و هر مربی که ارجحیت و صلاحیت لازم را دارد برای تیم ملی فوتبال انتخاب کنند. البته تاکنون خردجمعی در فوتبال ما وجود نداشته و تاج به آن اعتقادی ندارد.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
خودشو تاج دسشون تو ی کاسه بود پولو نصف نصف کردن آخه تاج چرا بایست اینو میورد آخه خوبش کرد اون ک پولشو گرفت بعدشم رفت
آخرین اخبار