هنرمندان تئاتر استان اردبیل در چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر ۱۴۰۱ چهار جایزه جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر ۱۴۰۱، هنرمندان تئاتر استان اردبیل با نمایش های«شاه اسماعیل» و «سیمرغ»، ۴ جایزه ارزشمند جشنواره را به خود اختصاص دادند.

بر اساس رای هیات داوران؛ «فرشید سلامت» برای بازی در نمایش«شاه اسماعیل»، تندیس جشنواره و جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی تئاتر فجر را به خود اختصاص داد.

همچنین جایزه بهترین طراحی لباس به لیلا ندایی برای طراحی لباس نمایش «شاه اسماعیل» اختصاص یافت.

علی حسن‌زاده با برای نگارش نمایشنامه «شاه اسماعیل» سوم شد و پریسا صدایی‌آذر در بخش بازیگری زن، مورد تقدیر هیئت داوران این رویداد مهم تئاتری کشور قرار گرفت.

استان اردبیل با نمایش های«بیگانه در خانه» نوشته عارف مهتاب با کارگردانی یاشار منوچهری از پارس آباد، «سیمرغ» نوشته محمد مهدوی با کارگردانی اکبر صادقی از اردبیل و «شاه اسماعیل» نوشته علی حسن زاده با کارگردانی غریب منوچهری از پارس آباد در بخش صحنه‌ای چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور داشت.

در این جشنواره و با انتخاب هیئت داوران، یاشار هاشمی برای موسیقی نمایش«شاه اسماعیل»، محمدرضا خدایی برای بازی در نمایش«شاه اسماعیل»، غریب منوچهری برای کارگردانی نمایش«شاه اسماعیل» و عارف مهتاب برای نگارش «بیگانه در خانه»، در بین کاندیداهای دریافت بهترین موسیقی، بازیگری مرد، کارگردانی و نمایشنامه نویسی حضور داشتند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.