معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار با بیان اینکه بهمن ۱۳۵۷ میعادگاه تحقق وعده الهی است گفت: عزم و اراده خلل ناپذیر ملت تحت زعامت امام خمینی (ره) نهال آزادی خواهی بر مدار حق و حقیقت را به ثمر نشاند.

 جواد سپاهی ه در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های دهه فجر و در دیدار با قشر‌های مختلف چابهار گفت: این روز‌ها یادآور واپسین نفس‌های زمستان استبداد و استضعاف در حافظه تاریخی ملتی است که سالیانی متمادی به گستره قرن‌ها در زیر یوغ بی‌رحم طاغوت، خسته و زخم خورده از بوران استعمار، تلالو آفتاب حق‌طلبی و عدالت را به انتظار نشسته بودند.

وی بیان کرد: موج نوپایی که از خرداد ۴۲ آرام آرام به طوفانی مبدل شد که کاخ‌ها را با کوخ برابر ساخت و سبک نوینی از تلفیق دین و سیاست یعنی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان معرفی کرد.

فرماندار چابهار با اشاره به اینکه جنبشی که به عنوان الگوی مبارزه‌ای ایدئولوژیک، ملت‌های دربند جهان را به رهایی از پیله جهل و غفلت فراخواند و همچنان به عنوان دکترین استبداد ستیزی، تنها نسخه شفا بخش حق‌خواهی قلمداد می‌شود، افزود: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی ثمره خون‌بهای هزاران آلاله‌ی به خون خفته‌ای است که رو در روی عفریته مرگ فریاد زدند.

وی بیان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر شاهد افتتاح منازل مسکونی که در سیل دی ماه ۱۴۰۰ در بخش پیرسهراب دچار خسارت شده بود و افتتاح مدرسه سه کلاسه و تحویل ۱۴ باب واحد مسکونی در چابهار هستیم.

سپاهی بیان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله نواختن سرود انقلاب اسلامی، گلبانگ انقلاب، رژه موتوری، دیدار با مردم، غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدا، سرکشی از روستا‌ها و پیگیری مشکلات در شهرستان چابهار در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار