در چهارمین روز از دهه فجر، بازار بزرگ شهروند شهرستان فردوس به بهره برداری رسید.

اکبری شهردار فردوس در مراسم افتتاح بازار بزرگ شهروند فردوس گفت: این بازار شامل ۵۲ واحد تجاری است که ساخت آن با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال در بهمن امسال آغاز شده بود.

او افزود: این بازار بزرگ در زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده و دارای پارکینگ، سرویس بهداشتی، نمازخانه، فضای مادر و کودک است.

بازار بزرگ شهروند با مشارکت بخش خصوصی و با هدف ایجاد ارزش افزوده برای املاک شهرداری ساخته شده و زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را ایجاد کرده است.

وحدت و همدلی شتاب دهنده خدمت رسانی است

قناعت استاندار خراسان جنوبی در مراسم افتتاح بازار بزرگ شهروند فردوس گفت: هر کجا فضای وحدت و همدلی حاکم باشد و کار‌ها بدون حاشیه انجام شود، سرعت خدمت رسانی شتاب می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


اوبا تشکر از شهرداری فردوس برای ساخت بازار بزرگ شهروند تصریح کرد: سرعت ساخت این طرح در مدت یک سال نشان از فضای همدلی و تعامل خوب مدیران شهرستان فردوس دارد.

قناعت اظهار کرد: موضوع ارتقای دانشکده و تأمین ام. آر. آی از مطالبات مردم این شهرستان است که در دستور کار استان قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی از جلب موافقت وزارت بهداشت برای ارتقای دانشکده خبر داد و افزود: موضوع ارتقای دانشکده باید در شورای گسترش وزارت بهداشت مطرح شود که بنا به اطلاعات موثق سه شنبه این هفته رقم می‌خورد و امیدواریم به نتیجه برسد.

او بیان کرد: از دستگاه‌های ام. آر. آی اختصاص یافته به کشور، دو دستگاه به خراسان جنوبی تعلق دارد که یکی از این دو دستگاه مربوط به شهرستان فردوس است و اوایل سال آینده به استان اختصاص می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.