رئیس هیات موتورسواری واتومبیلرانی استان اردبیل گفت: برای ابراز همدردی و کمک به زلزله زدگان خوی آفرود سواران اردبیلی به صورت خود خوش به مناطق زلزله زده رفتند.

یعقوب کشاورز رئیس هیات موتورسواری واتومبیلرانی استان اردبیل گفت: در اولین اقدام برای کمک به زلزله زدگان خوی ۱۰ آفرود سوار با تجهیز کالا‌های ضروری زلزله زدگان خوی به خوی اعزام شدند تا کالا‌های مورد نیاز را به دست زلزله زدگان خوی برسانند.

رئیس هیات موتورسواری واتومبیلرانی استان اردبیل گفت: اقلام‌های مختلف از جمله پتو و وسایل گرمایشی توسط هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل از طریق آفرود سواران اردبیل به خوی ارسال شدند و تا حداقل بتوانیم در این زمستان سرد یاری گر هموطنان عزیز در خوی باشیم.

کشاورز بیان کرد: هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل در کنار اجرای برنامه‌های ورزشی اقدامات خیرخواهانه و فرهنگی را مبنای کار قرار داده است و با تمام توان درخدمت زلزله زدگان خوی است.

او تصریح کرد: این مرحله اول کمک رسانی به رلزله زدگان خوی توسط اعضای فعال آفرود کاران هیات موتور سواری و اتومبیلرانی است و همچنان کمک به هموطنان عزیز در خوی ادامه دار خواهد بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.