مسئول بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در استان به مردم گرفتار در برف و یخبندان امدادرسانی کردند.

سرهنگ هوشنگ فولادی اظهار داشت: با توجه به بارش برف سنگین در محور‌های مواصلاتی و مناطق کوهستانی چهارمحال و بختیاری بسیاری از مردم در مناطق مختلف به ویژه روستا‌ها دچار مشکلات بسیاری شدند و گروه‌های جهادی به یاری آنان شتافتند.

وی افزود: برف‌روبی منازل روستایی، امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار در جاده‌ها، برف‌روبی خیابان‌ها و کوچه‌های شهر‌ها و روستا‌ها و اسکان مسافران از جمله اقدامات گروه‌های جهادی در استان است.


بیشتر بخوانید


سرهنگ فولادی همچنین از به کارگیری تمام تجهیزات و ماشین‌آلات این سازمان برای امدادرسانی به مردم گرفتار در برف خبر داد و اضافه کرد: چندین ماشین راهسازی در مرکز استان و ماشین‌آلات مختلف در سراسر استان به مردم امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر گروه‌های جهادی که با ماشین‌آلات بسیج سازندگی در حوادث و بحران‌های مختلف به یاری مردم استان شتافته‌اند، در روز‌های اخیر لجستیک تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) و ماشین‌آلات مهندسی سپاه استان نیز در کنار جهادگران به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار