‍ فرماندار زرند:

دستاورد‌های ورزش زرند طی ۴۴ سال اخیر بسیار چشمگیر است

فرماندار زرند گفت: با مطالعه و مقایسه شاخص‌ها و سرانه‌ها در دوران قبل و بعد از انقلاب می‌توان به پیشرفت‌های قابل توجه و تغییرات به وجود آمده حوزه ورزش این شهرستان پی برد.

جشن بزرگ دهه مبارک فجر ۱۴۰۱ و روایت پیشرفت جامعه ورزشی شهرستان زرند با حضور سید رضا حسینی نژاد فرماندار، محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، جمعی از مسئولان ورزشی استان، مسئولان ادارات شهرستان، شهروندان و ورزشکاران زرندی در محل شالن شهید شیرودی برگزار شد.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در این مراسم با بیان اینکه علی رغم هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان ملت ایران، پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در طول این چهار دهه بر کسی پوشیده نیست و رشد قابل توجه ورزش همگانی و قهرمانی در عصر حاضر قابل مقایسه با قبل از انقلاب نبوده است، اظهار داشت: ارتقای سرانه‌های ورزشی و آموزشی و امکانات آب و برق و گاز در دوران پس از انقلاب اسلامی رشد قابل توجهی داشته و در چنین شرایطی، اهمیت تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی به عنوان یک وظیفه آشکار است.

او با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی زرند قبل از انقلاب ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع بود و اکنون این رقم با جهش قابل توجهی به ۴۶ هزار متر مربع رسیده است، گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان زرند از ۵ مکان ورزشی به ۷۳ مکان ورزشی سرباز و سرپوشیده رسیده است.

حسینی نژاد با اشاره به افزایش تعداد هیئت‌های ورزشی فعال در سطح شهرستان به ۳۴ هیئت و افزایش بانوان و آقایان ورزشکار سازمان یافته به ۲ هزار و ۱۷۱ و ۳ هزار و ۶۸۰ نفر در حالیکه این رقم قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صفر بوده است، افزود: ورزشکاران سازمان نیافته نیز در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۶۷ هزار نفر هستند.

او تصریح کرد: همچنین قبل از انقلاب اسلامی، هیچ داور و مربی ورزشی در زرند فعالیت نداشتند که با تلاش‌های صورت گرفته پس از انقلاب اسلامی این رقم به ۷۶۵ نفر رسید.

حسینی نژاد بیان داشت: در حال حاضر ۷ سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش فعالیت دارند و همچنین تعداد قهرمانان مسابقات برون مرزی در شهرستان به ۹ نفر رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.