بخشی از کلاس‌های آموزش خانواده مدارس فارس به ارائه روش‌های آموزش نماز به فرزندان اختصاص می‌یابد.

حشمت الله وفایی در وبینار نماز و خانواده که با حضور مدرسان آموزش خانواده برگزار شد، با اشاره به میزبانی شیراز در اجلاسیه سراسری نماز گفت: برای نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز و با هدف استفاده از ظرفیت خانواده‌ها در برپایی نماز در مدارس بخشی از کلاس‌های آموزش خانواده به موضوع نماز اختصاص می‌یابد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز در دانش آموزان، استفاده از ظرفیت والدین در آموزش نماز به فرزندان در دستور کار انجمن اولیا و مربیان استان قرار دارد.

وفایی خانواده را یکی از ارکان مهم تربیت برشمرد و تصریح کرد: برای تعمیق و توسعه فرهنگ نماز در بین دانش آموزان یکی از مهمترین ظرفیت ها، خانواده‌ها هستند.

او گفت: با توجه به میزبانی شیراز در اجلاسیه سراسری نماز در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ضروری است رنگ و بوی فضای جامعه را معطر به عطر نماز کنیم.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان با تشریح آمار و ارقام کلاس‌های آموزش خانواده در سطح استان گفت: در راستای هم افزایی هرچه بیشتر اولیا با معلمان و مربیان در آموزش نماز به دانش آموزان زمانی به آموزش این فریضه الهی اختصاص می‌یابد.

وفایی در پایان تاکید کرد: توجه به مقوله نماز دربین مدرسان آموزش خانواده امری ضروری است و از شاخص‌های ارزیابی مدرسان نیز خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.