باقری گفت: بخش خصوصی در قالب طرح‌های دهه فجر به میزان ۴۶۸ میلیارد تومان در واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی استان سرمایه‌گذاری کرد که منجر به ایجاد ۵۷۵ شغل شد.

باقری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۱۶ طرح صنعتی شامل سیم و کابل، دارویی، تیرچه فولادی، سنگبری، و لامپ کم‌مصرف، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان درحال بهره برداری است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری ۴۶۸ میلیارد تومانی از سوی بخش خصوصی برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ابراز داشت: ۵۴ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان از دهه فجر ۱۴۰۰ تا دهه فجر ۱۴۰۱ پس از تکمیل عملیات ساختمانی و نصب ماشین‌آلات و انجام تولید، به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: با آغاز به کار و بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی برای ۹۶۸ نفر به شکل مستقیم اشتغال‌زایی شد و سرمایه‌گذاری انجام‌شده در این واحدهای تولیدی حدود یکهزار و ۳۸۵ میلیارد تومان است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان سمنان با اشاره به طرحهای عمرانی این شرکت، خاطرنشان کرد: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ۱۵ طرح عمرانی با اعتبار بیش از یکصد میلیارد تومان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری می‌رسد.

باقری اضافه کرد:طرح‌های عمرانی قابل بهره‌برداری دهه فجر امسال مربوط به شهرک‌های صنعتی گرمسار، ایوانکی، شاهرود، دامغان و نواحی صنعتی کالپوش، صیدآباد، عبدل آباد و فولادمحله است.

برچسب ها: طرح صنعتی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار