رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پیست‌های اسکی شهر چلگرد و روستای بارده در پایان هفته خبرداد.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: محدودیت ترافیکی در محور‌های شهرکرد _کوهرنگ و شهرکرد به روستای بارده و محدوده پیست‌های اسکی شهر چلگرد در شهرستان کوهرنگ و پیست اسکی روستای بارده در شهرستان بن در استان طی دو روز آینده اجرا می‌شود.

وی افزود: از تردد خودرو‌های غیر بومی و خودرو‌های بومی غیر ساکن روستا‌های مجاورت پیست‌های اسکی جلوگیری می‌شود.

سرهنگ ایرج حسین پور اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام شده روز جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ بعلت بارش سنگین برف و پوشش کامل پارکینگ‌های پیست‌های اسکی و احتمال ریزش بهمن در طول مسیر‌های یاد شده، فضای پارک مناسب برای خودرو‌های میهمانان وجود ندارد، لذا از کلیه شهروندان و هم استانی‌های عزیز و استان‌های هم جوار انتظار داریم از سفر جهت حضور در پیست‌های اسکی یاد شده خود داری نموده تا شاهد تصادفات احتمالی و سرگردانی میهمانان نباشیم.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: پس از مهیا سازی پارکینگ‌ها و فضای مناسب جهت پارک خودرو‌ها پذیرای میهمانان خواهیم بود.

رئیس پلیس راهور اضافه کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو ها، همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات لازم زمستانی و سوخت کافی و مواد غذایی خشکبار از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر‌های ضروری از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

سرهنگ حسین پور بیان کرد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان با سایر نهاد‌های امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

رئیس پلیس راهور به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار