استاندار قزوین گفت: جشن‌های دهه مبارک فجر امسال خاری در چشم دشمنان است چرا که آن‌ها می‌گفتند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برف امسال را نخواهد دید.

 محمد مهدی اعلایی استاندار در دیدار با نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان گفت:دهه فجر امسال شرایط خاص و متفاوتی نسبت به دوره‌های قبل دارد، چرا که دشمنان امسال همه تلاش خود را به کار بستند و با هم متحد شدند تا نظام و انقلاب ما را از میان ببرند، اما مانند همیشه به سد بصیرت و هوشمندی ملت ایران برخوردند و نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

وی اظهار کرد: دشمنان البته زمانی می‌گفتند انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید که یک توهم بود و امروز جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف هرسال صاحب اقتدار بیشتر است.

استاندار قزوین با تبریک دهه فجر، یاد و خاطره بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: امروز شاهد تحقق کلام امام خمینی (ره) و افول قدرت‌های غربی و مستکبر هستیم و شاهد عزت، اقتدار و استقلال کشور خود هستیم که برای ملت‌های مسلمان و آزاده در دیگر نقاط جهان الهام بخش شده است.

اعلایی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، خون شهیدان، نعمت ولایت فقیه و بصیرت مردم میهن ما امروز در اوج اقتدار قرار دارد و تلاش‌های مذبوحانه دشمنان و بدخواهان ملت راه به جایی نمی‌برد. استاندار قزوین گفت:

وی خاطرنشان کرد: خود را موظف می‌دانیم تا با برنامه ریزی و تدبیر مناسب خدمات شایسته‌ای را به مردم استان ارایه کنیم.

استاندار قزوین اظهار کرد: ما همه تلاش خود را به کار بسته ایم تا موانع رشد و توسعه استان را از پیش رو برداریم.

اعلایی گفت: در دولت سیزدهم اقدامات اثربخش و ماندگاری برای رفع مشکلات مردم و خدمت رسانی بهتر انجام شده که البته نیازمند اطلاع رسانی بهتر و مناسب‌تر از آن‌ها به شهروندان استان هستیم.

استاندار قزوین در جریان سفر به تاکستان به مقام والای شهیدان این دیار ادای احترام کرد.

اعلایی به منظور دیدار با مردم، خانواده شهدا و افتتاح چند طرح به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به شهرستان تاکستان سفر کرده است.

تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان قزوین قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار