فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از کشف بیش از ۲ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به اینکه اعتیاد و موادمخدر عامل وقوع بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است، اظهار داشت: مبارزه با این پدیده شوم به صورت مستمر در دستور کار پلیس فردیس قرار دارد.

وی در تشریح این خبر بیان داشت: برابر در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فردیس بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر مشخص گردید فردی اقدام به توزیع گسترده موادمخدردر سطح شهر می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: پس از انجام اقدامات میدانی اکیپی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاه او حدود ۲ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ ملکی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم با پلیس برای مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با مجموعه انتظامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.