فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: نخستین محموله کمک‌های مردم انقلابی دارالارشاد استان اردبیل به مناطق زلزله‌زده خوی ارسال شد.

سردار غلامحسین محمدی اصل ضمن تبریک سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر و ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان حادثه زلزله شهرستان خوی، اظهار داشت: حادثه جانسوز و غم بار زلزله در شهرستان خوی که موجب جان باختن چند تن از هم وطنان عزیز و مجروح شدن مردم منطقه خوی گشته و خسارت‌های بسیاری را پدید آورده است همه ملت ایران را متاثر کرد و این استان ظرفیت‌های امدادی و خدماتی خود را به شهرستان خوی ارسال کرد.

فرمانده سپاه استان اردبیل افزود: سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با همکاری خیرین و مردم نوع دوست استان، اقشار و گروه‌های مختلف بسیج و با استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی نسبت به اقلام و تجهیزات مورد نیاز مردم آسیب دیده ناشی از حادثه زلزله را جمع آوری و امروز پس از جمع آوری که روز گذشته انجام شد از مصلی اردبیل به سمت شهرستان خوی ارسال گردید.

محمدی اصل افزود: نخستین محوله ارسالی از استان اردبیل شامل ۷۰ هزار قرص نان، ۳۰۰ میلیون پول که جمع آوری وجه از طریق شماره حساب و کارت خوان‌ها در سطح استان ادامه دارد: ۳۰۰ تخته پتو، ۳۰۰ دستگاه بخاری برقی، ۱۵۰ جفت کفش، ۷۵ جفت دستکش، آب معدنی و چندین تخته فرش و اقلام خوراک و مواد غذایی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان ارسال شد.

او تصریح کرد: هم چنین به دلیل برودت سرما و برودت هوا در آن منطقه و نیاز به تجهیزات پزشکی و دارو معاونت سلامت و پزشکی سپاه استان نسبت به ارسال ۱۰۰ میلیون تومان داروی رایگان و اعزام یک اکیپ پزشکی و درمانی به این مناطق انجام شد.

فرمانده سپاه استان اردبیل با بیان اینکه گروه‌های جهادی سپاه استان اردبیل و بسیجیان همیشه در حوادث طبیعی و اجتماعی حاظر بوده و پیشگام هستند، گفت: هم اکنون یک اکیپ تخصصی و فنی مهندسی جهادی برای خدمت رسانی به مناطق آسیب حضور دارند و امروز اکیپ‌های دیگر به همراه نماینده سپاه استان جهت همکاری با سپاه شهرستان خوی به این مناطق اعزام شدند.

محمدی اصل با بیان اینکه مردم استان اردبیل مردم انقلابی و نوع دوست هستند، گفت: از همه مردم و بسیجیان استان به دلیل حمایت‌های خود از مردم شهرستان خوی تشکر می‌کنم و جمع آوری کمک‌ها هم چنان ادامه خواهد داشت و هم استانی‌های عزیز کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود هر اندازه که در توان دارند به در محصل مصلی‌ها و پایگاه‌ها و حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج تحویل دهند تا هرچه سریعتر این کمک‌ها به دست مردم آسیب دیده شهرستان خوی برسد.

او در ادامه خبر داد: در هفته آتی آشپزخانه و نانوایی سیار، چادر و کانکس‌های مورد نیاز از طریق آماد و پشتیبانی سپاه استان اردبیل مناطق زلزله زده شهرستان خوی ارسال خواهد شد.

فرمانده سپاه استان اردبیل با بیان اینکه سپاه استان اردبیل و مردم استان تا آخرین لحظه در کنار مردم زلزله زده خوی خواهند بود بیان کرد: برابر نیاز و درخواست‌ها از شهرستان خوی، آمادگی داریم با تمام توان به یاری مردم آسیب دیده بشتابیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.