مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: به مناسبت دهه فجر ۳۲ پروژه شاخص در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعتبار یک هزار و ۷۱۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

جلال‌زاده گفت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محور‌های مواصلاتی و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای در حوزه راهداری، ۲۷ پروژه با اعتبار هزینه شده یک هزار و ۱۱۳ میلیارد ریال بهره‌برداری خواهد شد.

او افزود: پروژه‌های حوزه نگهداری راه (اجرای عملیات روکش آسفالت) ۱۸ پروژه، حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها ۴ پروژه و حوزه ایمنی راه و حریم، ابنیه فنی و نگهداری راه ۵ پروژه خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: در حوزه راه روستایی و فنی ۵ پروژه با اعتبار هزینه شده ۶۰۵ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

جلال‌زاده با اشاره به پروژه‌های شاخص در حوزه نگهداری راه‌ها تصریح کرد: اجرای عملیات حفاظتی چیپ سیل محور‌های فرعی سطح استان خراسان جنوبی (محور سراهی زهان-تخته جان) به طول ۱۳ کیلومتر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت کمربندی بیرجند به طول ۴ کیلومتر و اعتبار ۳۸.۵ میلیارد تومان و اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های منتهی به شهرستان قاین و کمربندی قاین به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار ۵۲.۵ میلیارد ریال از جمله این پروژه‌های شاخص است.

او از دیگر پروژه‌های شاخص این حوزه به اجرای روکش آسفالت در محور نوزاد شهرستان درمیان به طول ۶ کیلومتر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و اجرای عملیات روکش آسفالت راه روستایی علی آباد لوله شهرستان بیرجند به طول ۲.۵ کیلومتر و ۲۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها پروژه تعمیرات اساسی پل کالشور فردوس محور فردوس- دیهوک با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و تبدیل آبنما محور طبس - عشق آباد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و ایمن سازی و اصلاح آبنما‌های محور طبس- عشق آباد- بردسکن با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

جلال‌زاده به پروژه‌های شاخص حوزه راه روستایی نیز اشاره کرد و افزود: آسفالت راه روستایی نگینان – بیدسک به طول ۴ کیلومتر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال، بهسازی و نوسازی و آسفالت عباس آباد - جان میرزا به طول ۵ کیلومتر ۱۵۰ میلیارد ریال و تکمیل راه روستایی گرم تمام ده به طول ۴.۵ کیلومتر با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال از پروژه‌های شاخص راه روستایی است.

او اجرای حفاظ ایمنی (با اولویت حفاظ بتنی مفصلی) -محور سربیشه به طول ۲۴۰۰ متر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و اجرای حفاظ ایمنی (با اولویت حفاظ بتنی مفصلی) -کمربندی بیرجند به طول ۲۰۰۰ متر و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال را پروژه‌های شاخص و قابل افتتاح حوزه ایمنی راه و حریم عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: نوسازی و توسعه پلیس راه فردوس با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار