با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه کربلا؛ شبکه سازماندهی شده برای براندازی نظام در مازندران منهدم شد.

با تلاش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه کربلا، شبکه برانداز سازماندهی شده در فضای مجازی، که در ایام اغتشاشات به شبکه سازی و برنامه ریزی برای تحرکات ضدامنیتی در سطح استان فعال بوده، متلاشی شد.

این شبکه با عضوگیری و تیم سازی در بستر فضای مجازی، اقدامات ضد امنیتی خود را به صورت چند لایه و هدفمند ادامه داده و با الگوگیری از معاندین خارج نشین به ویژه گروهک منافقین و شبکه تروریستی ایران اینترنشنال و همچنین پیروی از موج ایجاد شده در فضای مجازی، به تشدید فعالیت‌ها در فضای توئیتری ترغیب شده و گروه‌های متعدد هماهنگی همانند، گروه استراتژی و عملیات، جوانان محلات شهر‌ها و خبرگزاری انقلابیون مازندران را ایجاد کردند و  از جمله اهداف این شبکه، حمله به مراکز نظامی و امنیتی، خلع سلاح ماموران، آتش زدن معابر و اماکن عمومی، انسداد جاده و شناسایی نیرو‌های نظامی و امنیتی بوده است.

این شبکه جهت گرم نگه داشتن تنور اعتراضات و آشوب ها، قصد طرح ریزی و اجرای چند عملیات انفجاری در نقاط مختلف مرکز استان را داشتند که با اشراف اطلاعاتی حاکم بر فضای سایبری، تمامی لیدر‌ها و اعضاء این شبکه مورد ضربه اطلاعاتی قرار گرفته و پرونده آن‌ها جهت سیر مراحل قانونی، به مراجع قضایی تحویل گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
این ها ایرانی نیستند اینها یه مشت آدم حرزه وطن فروش هستند که به خاطر پول کثیف ونجس امریکا واس وانگل س چشم روی همه شهیدان ما بستند وبه دولت وملت ایران توهین کردنند وباید به اعدام محکوم شوند تا دیگر جوانان ما جرعت این همه کار ناپسند نکنند چقدر بسیجی انتظامی ارتشی وزیران ما را به کشتن دادند باعث این همه شهید شدند فقط اعدام چه دختر چه پسر
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۰:۳۳ ۱۵ بهمن ۱۴۰۱
سلام چرا هرچقدر می خوام به این یا بقیه مثبت بدم نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
چوب تو آستین شون‌کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
خدا پشت پناهیان باشه که با کشف این لانه های فساد خائنین دل مردم را شاد می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۲:۱۸ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
سلام علیکم، ماشاءالله لاحول ولا قوت الا بالله علی العظیم، خدا یار و یاورو پناهتان باشه ان شاءالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱
الله اکبر
آخرین اخبار