در پی بارش سنگین برف راه ارتباطی ۴۸ روستای این شهرستان مسدود شد که اکثر راه‌ها بازگشایی و مابقی در حال بازگشایی است.

 هاشم اسکندریان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: مشکل خاصی در تردد راه‌های فرعی و محور‌های ارتباطی شهرستان نداریم و بازگشایی راه‌های فرعی در دست اقدام است.

او با بیان اینکه در تمامی محور‌های ارتباطی این شهرستان شاهد بارش برف سنگین و کولاک بودیم، گفت: در محور‌های ملایر- بروجرد، چشمه‌علی محمد، گردنه زاغه و سالوک در مسیر ازناو و بابارئیس میزان کولاک و بارش برف بیشتر از سایر محور‌ها بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایرگفت: از روز گذشته تاکنون در پی ریزش برف و باران، هشت هزار و ۲۰۰ کیلومتر باند در سطح جاده‌ها و محور‌های ارتباطی این شهرستان برفروبی و نمک‌پاشی انجام شد.

اسکندریان گفت: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تُن ماسه و نمک برای بازگشایی محور‌های ارتباطی استفاده شد و هم اینک مشکلی در تردد نداریم.

او گفت: نیرو‌های راهداری تا نیمه‌های شب گذشته با توجه به یخ‌زدگی جاده‌ها، مشغول یخ‌زدایی بودند و به ۶۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک کمک کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: با تلاش نیرو‌های راهداری محور‌های فرعی همچون قوزان_ اسلامشهر آق‌گل که پرتردد است، اجازه ندادیم یک لحظه مسدود باشد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.