در آستانه همایش نکوداشت آیت الله جوادی کتابی با موضوع زندگی و خاطرات این چهره ماندگار تبلیغ منتشر و رونمایی شد.

دبیر هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان گفت: در آستانه تجلیل از آیت الله اسدالله جوادی، به عنوان هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان، کتابی درباره زندگی و خاطرات این شخصیت عرفانی و اخلاقی منتشر شده و در نشانی اینترنتی m۸r.ir/۲۲۱۱ در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

حجت الاسلام حامد اهتمام اظهار کرد: آیت الله اسدالله جوادی از اهالی محله گورتان اصفهان است و در مدت چهل سال تحصیل بی وقفه توانست از محضر حدود ۵۰ تن از استادان حوزه‌های علمیه کسب فیض کند و به درجه اجتهاد برسد.

او با اشاره به اینکه مسجد جامع گورتان، پایگاه اصلی این عالم دینی و شاهد ده‌ها سال خدمت آیت الله جوادی به مردم منطقه غرب اصفهان بوده ادامه داد: دانشجویان و طلاب زیادی از تدریس استاد و عامه مردم از منبر‌های ایشان در تمام این سال‌ها بهره برده اند.

دبیر هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان با بیان اینکه آیت الله جوادی پدر دو شهید است، گفت: هدف از برگزاری این همایش، تبیین الگو‌های موفق تبلیغی برای بهره برداری دیگر مبلّغان از تجربیات و هدفمندی تبلیغ و تقویت روحیه جهادی تبلیغی در بین مبلغان برادر و خواهر است.
همایش هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ساعت ۹ صبح در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.