هاشمی گفت: بهره‌برداری و افتتاح طرح‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان برای هزار و ۵۱۶ نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

هاشمی  در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان به منظور تجدید پیمان با آرمانهای مقدس امام راحل (ره) و شهدای والامقام و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب افزود: طرح های عمرانی افتتاحی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۰، تعداد ۳۹۳ طرح بود که در سال جاری به ۷۶۵ طرح افزایش یافت و از نظر ریالی نیز ۱۴۰ درصد رشد داشت.

وی ابراز داشت: تعداد طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری نیز از ۳۲ طرح به ۷۱ طرح در ایام الله دهه فجر سال جاری افزایش یافته است که از نظر ریالی ۳۵۳ درصد افزایش داشته است.

استاندار سمنان افزود: از محل طرح های افتتاحی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری، یکهزار و ۵۱۶ نفر فرصت شغلی جدید فراهم خواهد شد و ۱۰۹ طرح نیز در ایام الله دهه فجر ۱۴۰۱ عملیات اجرایی آن با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۸۳۳ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز گفت: زمینه کاری که در حال حاضر فراهم شده، در گذشته و قبل انقلاب نبود و همه مسئولان وطیفه دارند این فرصت خدمت را با کار مطلوب برای مردم قدر بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ابراز داشت: اینکه مردم مشاهده کنند مسئولان در حال خدمت هستند، بهترین هدیه ایام الله دهه فجر برای آنان است. شهادت و گواهی مقام معظم رهبری در خصوص پرکار بودن دولت سیزدهم، دولت آیت الله رئیسی امری ارزشمند است که با این پر کاری و خدمات ارزشمند، مردم شاهد رفاه نسبی باشند.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.