مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، امسال ۶۳ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۱۷۰میلیارد و۴۳۰میلیون تومان در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 هیوا لهونیان گفت: توسعه صنعت برق به وسعت ایران، یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی برای مردم است و این پیشرفت و توسعه در ۴۴ سالگی انقلاب تا جایی پیش رفته که ایران را به یکی از کشور‌های توسعه یافته در این بخش تبدیل کرده است.

او افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان نیز از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون هم‌راستا با سایر شرکت‌های موفق، در حوزه‌های گوناگون همچون توسعه شبکه، اصلاح و بهسازی شبکه، بهره گیری از زیرساخت‌های نرم افزاری در راستای ارتقاء کیفیت خدمات دهی عملکرد موفقی در تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خاطرنشان کرد: طی سال جاری اقدامات مطلوبی در زمینه احداث وتوسعه و همچنین بازسازی و بهسازی شبکه توزیع برق استان صورت گرفته که از مهمترین آن‌ها می‌توان به اصلاح و بهسازی قریب به ۸۱ درصد شبکه فشار ضعیف هوایی استان، اجرای کامل طرح بهارستان در بیش از ۴۵۰ روستا با هدف اصلاح کامل تجهیزات شبکه موجود در سطح روستا‌های فوق و … اشاره کرد.

لهونیان به پروژه‌های این شرکت به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجراشاره کرد و گفت: امسال ۶۳ پروژه در استان کردستان با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

لهونیان در ادامه اظهار داشت: در مجموع پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی این شرکت درایام الله دهه مبارک فجر امسال در حوزه‌های برقرسانی به پروژه‌های شاخص ملی و استانی، برق رسانی به شهرک‌های مسکونی و پمپاژ‌های آب شرب روستایی، اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق، رفع ضعف ولتاژ در شبکه، تکخوانی کنتور روستا‌های باز فروش و درنهایت اصلاح و احداث روشنایی معابرمی باشد که در دهه فجرامسال به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به پراکندی پروژه‌های این شرکت در سراسر استان، افزود:۶۰ درصد از این پروژه‌ها در مناطق روستایی و ۴۰ درصد این پروژه‌ها نیز مختص به نقاط شهری و طرح‌های اختصاصی می‌باشد.

لهونیان گفت: از این ۶۳ پروژه قابل افتتاح در سطح استان، ۱۲ پروژه در شهرستان سقز، ۱۰ پروژه در شهرستان سنندج، ۸ پروژه در شهرستان بانه، ۷ پروژه در شهرستان بیجار، شهرستان‌های مریوان، قروه، سروآباد، دهگلان و دیواندره هر کدام ۵ پروژه و در شهرستان کامیاران نیز ۱ پروژه به بهره برداری می‌رسد.

او در پایان با اشاره به اینکه درحال حاضر بیش از ۷۲۳ هزار مشترک کردستانی از نعمت انرژی برق بهره‌مند هستند، افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و ۱۰۰ درصد روستا‌های بالای ۵ خانوار استان از انرژی برق برخوردارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.