دبیر قرارگاه محرومیت زدایی دامغان از پرداخت ۱۴۹ فقره تسهیلات محرومیت زدایی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از ابتدای سال در این شهرستان خبر داد.

عباس نژاد با بیان اینکه   ۱۴۹ فقره تسهیلات ایجادی به میزان ده میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان در دامغان به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است، بیان کرد :۳۳۰ فقره تسهیلات در قالب تسهیلات کارگشایی به میزان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به متقاضیان اعطا شده است.

وی از اجرای پنج پروژه عمرانی از سوی قرارگاه محرومیت زدایی در دامغان خبر داد و بیان کرد: سد شهید ساجدی شهر کلاته رودبار با اعتبار پنج میلیارد تومان، هشت هزار متر مربع عملیات بهسازی ساختمان ۱۱۲ واحدی ثامن ویژه مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی با اعتبار سه میلیارد تومان بود.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی دامغان با بیان اینکه اصلاح شبکه آب منطقه تویه دروار با سه هزار متر مربع انتقال آب از دیگر اقدامات قرارگاه است که تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان داشت: با اجرای کامل این طرح ۳۵۰ نفر از مشترکان از نعمت آب شرب بهره مند خواهند شد از سوی دیگر باید تاکید کرد که برای تکمیل و بهره برداری آن ۱۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.