یک مقام مطلع گفت: اگر اظهارات خصمانه مشاور رییس جمهور اوکراین ضد ایران اصلاح نشود می‌تواند واکنش‌های متفاوتی از سوی تهران به‌دنبال داشته باشد.

یک مقام مطلع در گفت‌وگو با «نورنیوز» اعلام کرده است: اگر اظهارات خصمانه مشاور رییس جمهور اوکراین علیه ایران از سوی مقامات رسمی این کشور اصلاح نشود می‌تواند واکنش‌های متفاوتی از سوی تهران به‌دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: با وجود موضع اصولی ایران درباره جنگ اوکراین و تاکید بر ضرورت توقف درگیری نظامی و حل منازعه از طریق گفتگو، کی‌یف با تحریک غربی‌ها بر اساس گزاره‌ای دروغ، ایران را متهم به پشتیبانی تسلیحاتی از روسیه در جنگ نموده است.

این مقام آگاه در ادامه بیان کرد: آن‌ها هنوز هیچ مستندی برای اثبات ادعای خود ارایه نکرده و در آخرین جلسه مشترکی که میان کارشناسان سیاسی و نظامی دو کشور در قطر برگزار شد، قرار شد که مستندات در جلسات بعدی ارائه شود.

وی گفت: پذیرش تلویحی نقش اوکراین در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان توسط مشاور زلنسکی اعترافی مسئولیت‌آور است و تاکید اوکراین بر تهدید امنیت ملی ایران می‌تواند زمینه‌ساز بررسی تغییر مواضع ایران در قبال جنگ اوکراین و اتخاذ رویکردی جدید و متناسب با رفتار کی‌یف باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
آمریکا و رژیم صیهونیستی به دنبال کشاندن ایران به جنگ اوکراین هستند تا به اهداف شیطانی خودشان برسانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
شک نکن اگر اصلاح هم نشه ما هیچکار نمیکنیم.فوقش فوقش دوتا تئویت بزنه وزیر خارجه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
فکر نکنم رگ غیرت مسوولان ما به چهل رسیده باشه. :)
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۲۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
رئیس جمهور و معونش مرتب به ایران تهمت میزنند و تهدید میکنند. دولت ایران هم هیچ برخورد مناسبی نشان نمیدهد در صورتی که همان اول باید با قاطعیت جواب دندان شکن به عروسک های خیمه شب بازی میدادیم البته هنوز هم دیر نشده متاسفانه سیاست درستی در قبال اکراین و آذربایجان نداریم . ما مردم ایران منتظر جواب محکم از دولت ایران به این دو کشور هستیم . علی اف از یک سو هر چه خواسته به ایران گفته و نوکریه خودشو به اسرائیل ثابت کرده و رئیس جمهور و معاون اکراین هم از قبل گستاخانه توهین کردن.
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۴:۱۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
موشک ضد بتن بدید به روسیه تا پدر زلنسکی یهودی رو در بیارند
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۱۴:۱۲ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
کیف غربی ها را تحریک نکرده. بلکه این سناریویی است که غربی ها برای نوکر و دلقکشان زلنسکی تدارک دیدند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۰۸ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
احسنت به این جواب خوشم اومد ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
قرار گرفتن تو یک طرف این جنگ کار اشتباهی هست و نباید انجام بشه. برای پهباد بر فرض میگیم قبل از شروع بوده ولی ادامه دادن بهش اشتباهه. اونها هر روز دارن این مسئله رو که ایران داره به روسیه تجهیزات و مهمات میده تکرار میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
اگر فیلمهای جنگ اوکراین رو دیده باشید استفاده از کوادرو کوپترهای انتحاری توسط اوکراینی ها علیه نیروهای روسیه کاملا رسم متداولی هست و با توجه به اینکه در حمله به تاسیسات اصفهان هم از ریز پرنده ها مشابه اون چیزی که در اوکراین هم متداول هست استفاده شده، بعید نیست اینبار دست اسرائیل از آستین دیپلماتهای اوکراینی بیرون زده باشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
مشاوررئیس جمهور اوکراین واقعیت رو گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
کی بوده حالا این مقام؟؟؟کار از رجز خونی گذشته عملیات انجام بدید اگه میتونید.
آخرین اخبار