شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات خرابی پمپ آب و کیفیت پایین آن در ۷ روستای شهرستان باغملک گلایه کرد.

شهرستان باغملک در استان خوزستان واقع شده است. مدتی است آب هفت روستای این شهرستان به علت خرابی پمپ قطع شده و از سوی دیگر به علت برداشت غیرمجاز در فصل تابستان کیفیت آب بسیار پایین و گل آلود است. شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی درخواست رسیدگی به این موضوع را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار

آب هفت روستای شهرستان باغملک به علت خرابی پمپ آب قطع شده است. این پمپ ۲۴ ساعته روشن است که علاوه بر خرابی‌های مکرر پمپ به دلیل برداشت بیش از حد مجاز کیفیت آب در فصل تابستان بسیار پایین می‌آید و لوله ها‌ی انتقال آب و دستگا‌های تصفیه آب خانگی از گل و لای پر شده است. این آب نیز استاندارد نیست وجرم سنگینی به دلیل داشتن آهک در ظروف برجای می‌گذارد. لازم به ذکر است که هزینه چاه هم توسط خود مردم سه روستا تامین شد و با یک دستگاه پمپ دیزل ولوو آب چاه به روستا‌ها پمپاژ می شد. از زمانی که پمپ آب برقی شد و به چند روستای دیگر و مرغداری‌ها آبرسانی شد باعث این همه مشکل برای مردم منطقه شده است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
دررابطه با مشکلات وخرابی جاده های روستایی نیز پی گیری واقدام بعمل آید .باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
با سلام در موضوع آب شرب برخی از روستاهای منطفه منطقه مرکزی شهرستان استان اصفهان هم از آب شرب پایدار تصفیه شده برخوردار نمی باشند لطفا رسیدگی بعمل آید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
دررابطه با مشکلات متطقه روستایی سیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
سلام ، درخصوص موضوع آب شرب برخی روستاها ی منطقه مرکزی برزاوند مانند روستای نیسیان اردستان اصفهان نیز چند سالی هست که ازآب پایدار شرب تصفیه شده برخوردار نبوده وساکنین برای آب شرب از آب تانکر سیار وقتات اطراف روستا استفاده نموده که از نظر بهداشتی نیز مشکل وجود دارد لطفا رسیدگی وپی گیری تا از آب شرب پایدار تصفیه استانی بهر ه مند گردند .تشکر
آخرین اخبار