کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان هفته در برخی نقاط استان دمای هوا تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش یابد.

محمد حسن باقری شکیب با اشاره به اینکه سامانه بارشی از شب گذشته فعال شده است و تا پایان امشب ادامه خواهد داشت، افزود: بیشترین بارش از بعداز ظهر امروز وبه شکل برف خواهد بود.

او در ادامه با بیان اینکه سامانه بارشی در اوخر امشب قطع خواهد شد، تصریح کرد: دمای هوای استان از فردا تا اواخر هفته کاهش می‌یابد و پیش بینی می‌شود در برخی نقاط استان تا ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر برسد.

کارشناس هواشناسی استان همدان افزود: میزان بارش تا ۹ صبح چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در ایستگاه بهاره ملایر با ۳۰ میلی متر، در ایستگاه فرودگاه همدان ۶ میلی مترو در ایستگاه دانشگاه بوعلی همدان ۱۷ میلی متر ثبت شده است.

باقری شکیب با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید در پنج شنبه ۱۳ این هفته، گفت: از بعداز ظهر پنج شنبه بارش ضعیف برف را شاهد خواهیم بود که بارش در نیمه غربی استان بیشتر است.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان بین ۷ درجه سانتیگراد و صفر درجه بوده است و فردا دما تا ۴ درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی استان همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و سردترین گل تپه با ۱ درجه سانتیگراد زیر صفر گزارش شده است.

برچسب ها: وضعیت هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.