دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات مرحله دوم گروه اول لیگ بسکتبال جوانان کشور که به دلیل برودت هوا و افت فشار گاز به تعویق افتاده بود، با وجود بارش و برودت هوا در استان آغاز شد و تا جمعه هفته جاری در شهرکرد ادامه دارد.

ناصر مهدیان گفت: مسابقات لیگ جوانان بسکتبال قهرمانی کشور که قرار بود از دوم تا پنجم بهمن‌ماه در سالن تختی شهرکرد برگزار شود به دلیل برودت هوا و افت فشار گاز با تاخیر برگزار شد.

دبیر هیات بسکتبال چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: در رقابت‌های مرحله دوم گروه اول لیگ بسکتبال جوانان کشور تیم‌های خانه بسکتبال شهرکرد، لئونارد شاهین‌شهر، مهرام تهران، خانه بسکتبال آذربایجان شرقی و توپ و تور خراسان با هم به مدت پنج روز به رقابت خواهند می‌کنند.


بیشتر بخوانید


مهدیان ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها سه تیم برتر از این گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند و از چهار گروه کشوری در مجموع ۱۲ تیم راهی مرحله سوم مسابقات لیگ بسکتبال جوانان کشور می‌شوند.

وی یادآور شد: مرحله نخست این رقابت‌ها با حضور ۳۲ تیم در گروه‌های چهار تیمی برگزار شد و مسابقات مرحله دوم در ورزشگاه تختی شهرکرد به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

مهدیان تصریح کرد: دمای سالن برگزاری مناسب است و با اجازه‌ای که از شرکت گاز استان دریافت شده است، وسایل گرمایشی در سالن روشن هستند و ناظر فدارسیون و ناظر مسابقات شرایط برگزاری را زیر نظر دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار