رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: به علت بارش برف و کولاک تردد در گردنه‌ها و محور‌های کوهستانی این شهرستان تردد وسایل نقلیه فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رحمت نویدنیا رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: بارش برف و کولاک در گردنه «زمزیران» در محور مهاباد - سردشت و گردنه «قره‌بلاغ» در محور مهاباد - بوکان همچنین باعث کاهش دید افقی به ۱۰ متر شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این ۲ گردنه، تردد خودرو‌ها در محور مهاباد - پسوه و جاده‌های روستایی در بخش خلیفان این شهرستان و گردنه «جواله‌ره‌شان» نیز به علت بارش برف بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد با اشاره به شروع عملیات راهداری از ساعت سه بامداد امروز گفت: هم اکنون بارش برف در تمام محور‌های این شهرستان گزارش شده، اما با تلاش ماموران راهداری هیچ کدام از محور‌های بین شهری و روستایی مهاباد مسدود نشده است.

وی تاکید کرد: با توجه به بارش برف در محور‌های مواصلاتی به‌ویژه در گردنه‌ها، رانندگان از تردد غیرضروری در این محور‌ها خودداری کرده و در صورت لزوم، عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود را بررسی و سپس اقدام به حرکت کنند.

وی از مسافرانی که این شهرستان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، خواست تا قبل از سفر از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ و یا شماره ثابت ۴۲۴۲۲۵۵۹ آگاهی پیدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.