فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: ۷۵ عنوان برنامه ویژه دهه مبارک فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان را تشریح کرد.

سرهنگ علی اصغر پور بهشت گفت: دهه فجر امسال با نام ایران استوار و ۴۴ سال افتخار نامگذاری شده است و این برنامه‌ها در قالب ۷۵ عنوان در حوزه‌های مختلف و با تشکیل ۱۸ کمیته در کهگیلویه برگزار می‌شود.

سرهنگ پور بهشت برنامه‌ها در سطوح شهرستانی و درون سازمانی را حول سه محور جهاد تبیین، امید آفرینی و خدمت گذاری در جامعه برگزار می‌شود افزود: با هدف تحقق خواسته مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین و برنامه ریزی دشمن در حوزه جنگ نرم برنامه‌های مختلف و گسترده‌ای برای تبیین خدمات نظام در فضای حقیقی و مجازی از سوی سپاه تدارک دیده شده است.

او با اشاره به محور جهاد امید آفرینی، گفت: برگزاری جشن‌های ویژه این ایام در نقاط مختلف شهرستان با برنامه آوای چکاوک و با همکاری ۵۰ هنرمند هم استانی در قالب کاروان‌های شاد پیمایی از ۱۹ بهمن ماه در معابر و مدارس شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت کهگیلویه همچنین از برگزاری جشنواره بومی محلی در بخش دیشموک خبر داد و گفت: در بخش‌های مختلف برنامه‌های متنوع و متناسب با این ایام با محوریت پایگاه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود.

او اعزام کاروان‌های خدمات رسان اعم از توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه، اعزام گروه‌های جهادی، پزشکی و میز خدمت با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و هدنات رسان را از مهمترین برنامه‌های جهاد خدمت رسانی در دهه فجر در شهرستان کهگیلویه اعلام کرد.
در پایان این نشست طی حکمی از سوی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سید سجاد محمدیان خبرنگار صدا و سیمای مرکز استان بعنوان مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.