رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : در سال‌جاری ۲۰۰ نفر از رانندگان تاکسی در شهر کرمانشاه نسبت به نوسازی خودرو اقدام کرده و خودروی جدید تحویل گرفته‌اند.

محمدمهدی احمدی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با اشاره به آغاز فرآیند نوسازی تاکسی‌های فرسوده در سالجاری، گفت : در طرح تعویض خودرو‌های فرسوده تاکنون حدود ۲۰۰ نفر متقاضی جدید برای نوسازی خودرو تاکسی در کرمانشاه ثبت نام کرده اند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه افزود: رانندگان تاکسی که مدل ماشین آن‌ها از سال ۹۰ به پایین است می‌توانند در طرح تعویض خودرو‌های فرسوده شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نوسازی تاکسی‌های فرسوده مبتنی بر خودرو سمند و سورن پلاس است که قیمت نهایی آن ۲۷۴ میلیون تومان اعلام شده است، گفت: اسقاط تاکسی فرسوده در راستای کمک به معیشت رانندگان تاکسی و کم کردن فاصله میان قیمت خودروی قدیم و جدید است.

احمدی با اینکه خیلی از رانندگان تاکسی توان مالی برای پرداخت نقدی خودرو ندارند، گفت: با هماهنگی و پیگیری‌های استانداری، درصدد ساز و کاری هستیم که تسهیلات کم بهره به این افراد تعلق بگیرد و نسبت به اسقاط تاکسی فرسوده خود اقدام کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: حدود ۷ هزار دستگاه تاکسی در شهر کرمانشاه تردد دارد که حدود ۷۰درصد آن‌ها فرسوده هستند.

به گفته وی در سالجاری ۲۰۰ نفر از رانندگان تاکسی در شهر کرمانشاه نسبت به نوسازی خودرو اقدام کرده و خودروی جدید تحویل گرفته اند.

احمدی یادآوری کرد: مدت زمان تحویل خودروی جدید به طور میانگین حدود ۴۵ روز تا ۳ ماه طول می‌کشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.