جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: محموله پارچه قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان شهرضا کشف شد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه این عملیات ۲۰ تن انواع پارچه‌های خارجی که بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه راننده خودرو به علت حمل کالای قاچاق دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

او با بیان اینکه قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولید داخلی کشور ضربه وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و در چارچوب قانون با قاچاق کالا و ارز مقابله می‌کند، از عموم مردم می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار