سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: منابع آب پایدار برای پروژه‌های صنعتی و کشاورزی این استان براساس ابلاغیه سیاست‌های دولت تامین شود.

احمد افضلی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: براساس ابلاغیه سیاست‌های دولت، تامین منابع آب پایدار باید از طریق تخصیص پساب خروجی تصفیه خانه فاضلاب صورت گیرد. 

 
او می گوید: با توجه به خشکسالی و کاهش نزولات جوی در استان البرز و ضرورت مدیریت جداسازی آب مصرفی از آب کشاورزی و صنایع باید از سوی شرکت آب منطقه ای، آبفا، جهاد کشاورزی و اداره کل شهرک‌های صنعتی استان البرز تمهیدات لازم اتخاذ شود. 
 
افضلی یادآور شد: جهت کشاورزی استان نسبت به اصلاح الگو آب کشاورزی و توسعه گلخانه‌ها که یکی از مهمترین دغدغه‌های استاندار البرز می‌باشد، اهتمام ورزد. 
 
وی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی نیز مکلف است نسبت به تسریع و تکمیل تصفیه خانه‌ها در شهرک‌های صنعتی مبادرت نماید و همچنین آبفای البرز نیز در این جلسه مکلف شد عملیات ساختمانی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب ماهدشت را تکمیل و تا پایان مرداد مورد بهره برداری قرار دهد. 
 
 افضلی گفت: کنترل و نظارت بر روند تکمیل و راه اندازی آشیانه و پد بالگرد اورژانس از دیگر نکات ضروری است که باید از سوی متولیان امر مورد توجه قرار گیرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.