کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارندگی از دیروز در استان شروع شده است و بارش باران از عصر امروز در مشهد نیز آغاز می‌شود.

سارا حکمی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز گذشته، شهرستان‌های نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه و کاشمر شاهد بارش باران بوده اند که ایستگاه نیشابور با ۲.۳ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را داشته است.

او افزود: این بارندگی ها، تا پایان هفته با شدت و ضعف همراه خواهد بود که بنا بر پیش بینی‌ها اوج بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه به ثبت خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان، وزش باد نیز در نواحی مختلف خراسان رضوی شدت خواهد گرفت که پیش بینی می‌شود این پدیده در مناطق شرقی همراه با بروز خسارت باشد.

حکمی بیان کرد: روند افزایشی دما نیز که از ابتدای این هفته در استان آغاز شده است تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و دمای شبانه هوا در بیشتر نقاط خراسان رضوی به بالای صفر درجه می‌رسد.

او با بیان این که دمای فعلی هوای مشهد هفت درجه سانتیگراد است تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته قوچان و سرخس به ترتیب با منفی چهار و ۱۶ درجه سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و دمای هوای امروز کلانشهر مشهد بین صفر تا ۱۱ درجه در نوسان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خراسانی
۱۶:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
غروب شد و بارانی نیامد