مدیرعامل آبفای گیلان از افتتاح ۴۱ طرح آب و فاضلاب در ۱۱ شهرستان این استان به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱ خبر داد.

مازیار علی پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: به مناسبت دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۸ طرح در حوزه بهره برداری و توسعه آب و ۳ طرح دفع بهداشتی فاضلاب در شهرستان‌های رشت، آستانه اشرفیه و ماسال افتتاح خواهد شد.

او از افتتاح ۴۱ طرح آب و فاضلاب گیلان با یک هزار و ۵۵۴ میلیارد ریال هزینه از منابع ملی، استانی و دیگر ردیف‌های اعتباری در دهه مبارک فجر در ۱۱ شهرستان گیلان خبر داد.

به گفته مدیرعامل آبفای گیلان، با افتتاح این طرح‌ها، حدود یک میلیارد و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان‌ها از مزایای طرح‌ها برخوردار خواهند شد.

علی پور خط انتقال آب از سنگر به کوچصفهان را از مهم‌ترین این طرح‌ها دانست و گفت: برای بهره برداری از این طرح، ۳۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده که علاوه بر جمعیت شهری، چندین روستا در مسیر این خط انتقال هم از مزایای این طرح بهره‌مند خواهد شد.

او افزود: توسعه و بازسازی خطوط انتقال، اجرای شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت اتاقک برق، کُلُرزنی و فَنس کشی محوطه چاه، نصب مخزن ذخیره آب آشامیدنی و اصلاح و بازسازی ایستگاه پمپاژ آب هم از دیگر طرح‌هایی است که دهه فجر امسال در مناطق مختلف گیلان به بهره برداری خواهد رسید.

۴۱ طرح آب و فاضلاب در ۱۱ شهرستان گیلان بهره برداری می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان تصریح کرد: در دهه مبارک فجر امسال، ۳ طرح فاضلاب شامل شبکه جمع آوری فاضلاب بخش دوم غربی شهر رشت، فاضلاب خیابان‌های شهید مصطفی دوست و زنده دل در آستانه اشرفیه و توسعه شبکه فاضلاب شهر ماسال هم به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.